Giv arbejdslivet vinger hos BSB

Er du på jagt efter et nyt job? I BSB leder vi konstant efter såvel talentfulde som erfarne medarbejdere til vores produktion og kontor. Dyk ned i vores karriereunivers, hvor du både kan se og læse om BSB som arbejdsplads.

Mød Claus Iwersen, Partner / CFO

Claus fortæller om BSB som arbejdsplads. Om virksomhedens værdier, hvordan vi samarbejder, og hvorfor du skal vælge BSB som din næste arbejdsplads.

Her bliver du en del af et godt team

I BSB har vi det rart, når vi er på arbejde. Vi arbejder hårdt, men vi har det også sjovt, og der er tid til en sludder ved kaffemaskinen. Vi tror på, at når vi har det godt med hinanden, så kan vi nå større resultater sammen.

I BSB opfordrer vi til udvikling af vores medarbejdere og arbejder efter mantraet om, at en fejedreng sagtens kan udvikle sig til direktør.

Work-Life Balance

Vi er opmærksomme på, at der er styr på medarbejdernes Work-Life Balance, og vi tager alle et fælles ansvar for at holde øje med hinanden i hverdagen.

BSB er en menneskelig virksomhed med en flad organisation. Vi er 300 kolleger i BSB med ca. 70 i Danmark og ca. 230 i Polen.

Mød Rikke van Rensburg, Customer Service Coordinator

Rikke fortæller om den gode kultur i virksomheden. At vi altid hilser og siger god morgen til hinanden. At vi har en rummelig og alsidig arbejdsplads med mange forskellige opgaver, og at vi har et rigtig godt arbejdsmiljø og kollegaskab, hvor det sociale vægtes rigtig højt – også uden for arbejdstiden.

Claus Iwersen / Partner & CFO

Vi arbejder tæt sammen om fælles mål

Hos BSB får du et arbejde, hvor du bliver udfordret og får indflydelse. Gennem Continuous Business Improvement bliver du inddraget i at optimere vores arbejdsprocesser, og du vil opleve en flad organisation, hvor vi arbejdet tæt sammen om at nå vores fælles mål.

Claus Iwersen / Partner & CFO

10 gode grunde til at arbejde i BSB

  1. En vækstvirksomhed med et godt omdømme
  2. Et solidt økonomisk fundament, som giver stabilitet
  3. "Ægte" frihed under ansvar
  4. God stemning og familiær atmosfære
  5. Høj medarbejdertilfredshed
  6. En aktiv personaleforening med god opbakning
  7. Lavt til loftet organisatorisk
  8. Få regler og retningslinjer
  9. Alsidighed. Mange forskellige opgaver og roller. Ikke to dage er ens
  10. God kantineordning og masser af kollegasjov i hverdagen.

Mød Peter Knudsen, Maskinarbejder

Peter fortæller om BSB som arbejdsplads i produktionen. At vi har frie hænder og et utrolig godt sammenhold. At vi har en fleksibel arbejdsdag og kan holde fri, hvis vi har brug for det. Han fortæller også, at vi har en chef, som hellere vil have, at vi tager ansvar og begår fejl, end at vi ikke tager ansvar.

Jesper Brølling Dokumenteret Kvalitet 0007

Jesper er vokset ind i drømmejobbet

Jesper Brølling startede som smed i BSB Industry i 2013. Gennem efteruddannelse og kurser er han løbende steget i graderne, og den faglærte smed arbejder i dag som NDT inspektør og svejsekoordinator.

Læs om Jespers udvikling i BSB

Vores værdier

Sunde værdier er fundamentet for et godt arbejdsmiljø

1. Respekt

I BSB er det en grundlæggende værdi, at vi viser respekt overfor vores kunder, vores kolleger og overfor miljøet. Vi forsøger aldrig at være "ligeglade".

Vi passer på hinanden og taler pænt til hinanden, og ikke om hinanden. Vi rummer hinandens forskelligheder og kommunikerer positivt uanset om vi er enige eller uenige. Vores dialog er altid konstruktiv.

2. Fleksibilitet

I BSB er fleksibilitet et nøgleord. Vi bestræber os altid på at arbejde løsnings- og udviklingsorienteret, hurtigt og kompetent.

Gennem fleksibilitet ønsker vi at skabe en øget værdi hos vores kunder og dermed øget konkurrencekraft.

3. Åbenhed

I BSB forsøger vi at være åbne og tilpasningsparate, og vi øver os i at tænke ud af boksen og ikke lade os begrænse. Det meste er tilladt hos BSB.

Men fordomme, det har vi prøvet og det virkede ikke – er no go hos BSB.

Hos BSB kommer de fleste ikke bare med et problem, men samtidig også med en løsning på, hvad man skal gøre.  

4. Stabilitet

BSB er både økonomisk stabil men også en virksomhed, der er godt "grounded" i sine værdier.

Hos BSB møder du ledere og medarbejdere, der viser sikkerhed og overskud, fordi de har et godt kendskab til virksomheden, produkterne, processerne, kunderne og kulturen.

5. Skabe værdi for kunden

I BSB har det højeste prioritet at skabe værdi for kunden.

Det bestræber vi på mange måder; korte leveringstider, hurtig respons til markedet, evnen til at kunne følge større udsving i mængder samt udvikling af smarte løsninger skabe gode og samlede løsninger, der skaber merværdi og konkurrencekraft for vores kunder.

BSB Industry Kontor 12

En sund, sikker og tryg arbejdsplads

I BSB bekymrer vi os om vores medarbejdere og tager deres sundhed og sikkerhed alvorligt. Vores medarbejdere er vores største aktiv, og det er af største vigtighed for os at skabe og fastholde en arbejdsplads, hvor medarbejderne føler sig velkomne og værdsatte. Samtidig er det vores mål at have sunde medarbejdere i et sikkert miljø.

Læs mere om sundhed og sikkerhed i BSB

Personaleforening styrker fællesskabet

Et godt kollegaskab er vigtig for arbejdsglæden. Derfor er vi stolte af, at medarbejderne på eget initiativ har skabt en personaleforening, der holder sociale arrangementer.

For blot at nævne nogle få arrangementer, har Personaleforeningen været ude at køre gokart, holdt ølsmagning, fester og bowlet flere gange.

Sund økonomi skaber stabilitet på arbejdspladsen

I BSB har vi sorte tal på bundlinjen. Vi har orden i økonomien og bygger vores samarbejde med dig på et solidt og trygt økonomisk fundament.

Økonomi

Download vores QHSE Politik

Kontakt

Claus Iwersen
Partner / CFO

Claus Iwersen

Bliv ringet op

Har du spørgsmål om produkter og løsninger, eller ønsker du et uforpligtende tilbud?

Tak for din henvendelse. Vi kontakter dig hurtigst muligt.